pondělí 2. února 2015

BNA challenge #7 Valentýn

Krásný den přeji,

vítám u vás u další BNA a tentokráte už máme 7. kolo s tématem Valentýn. Neuvěřitelné jak ten čas letí. Předem bych vám chtěla podat vysvětlení, že toto kolo u mě není žádná sláva. Volila jsem nail art málo náročný na čas a navíc mi hrálo do karet to, že toto kolo jsme neměly upřesněné. A proč? 

Inu před 14 dny se mi stal úraz. Šla jsem s Barneym na procházku. Nehty jsem měla nalakovány základní barvou s tím, že až přijdeme vrhnu se na zdobení. Na poli jsem mu dala volno a jeho chytil  "rapl" jak tomu já říkám. Začal lítat jak splašený a v jednom momentě se řítil na mě. Trochu jsem uhnula a říkám si to už se mi vyhne. Prdlajs on mi to v plný rychlosti napálil přímo do kolene. 37 kilo živý váhy mi takhle zničí koleno. Výsledek RTG podvrtnutý koleno a natažený vaz. Od té doby nosím ortézu, tím už se dostávám k pointě, proč jsem volila rychlost. Je to strašně nepohodlné a musím každou chvíli měnit pozici nohy. Takže doufám, že to pochopíte.


Nehty jsem nalakovala růžovým Flormarem v odstínu č. 117, který obsahuje jemný stříbrný shimmer, který je sotva viditelný. Fajn barvička to je s dobrými vlastnostmi.

No a co může být nejrychlejšího za nail art? Přece samolepky. Zvolila jsem se srdíčky a medvědem, které se hodí pro Valentýn.


Vybrat a umístit samolepky zabere minimum času. Tyhle jsem kupovala u nás na tržišti cca za 30 korun.

Asi nemá smysl to déle okecávat a ukážu hned fotky.








 Na Léňu se můžete podívat tady.

A na Alču zase tady.

A na novou posilu Vicky zase tady.

Držte mi dnes palce, jdu na kontrolu s kolenem, tak snad to bude v rámci možností OK. Ale pořád to není ono. Tu blbou hnátu nemůžu v koleni vůbec narovnat nebo ohnout nadoraz.



A na závěr střelený torpédo a likvidátor kolen v jednom :D


 Mějte se príma :) Přeji krásný svátek zamilovaných, pokud ho slavíte :)

17 komentářů:

  1. Hani, mani je krásně veselá, navíc si nepoužila červenou barvu, což je bod pro tebe :-)
    Akorát doufám, že dneska ten doktor dobře dopadl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji :) na kontrolu jsem nemusela ani chodit neřekli mi nic novýho a 3,5 hodiny jen tak zabitý :(

      Vymazat
  2. To je kááásné, roztomilé, něžné,...držím palce ať je koleno zase brzy fit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Adri miimálně dalších 14 dní budu pajdat o tý ortéze :/

      Vymazat
  3. No ale nehtíky jsou krásný, Hani :)
    Ať se noha brzy uzdraví, jsem se úplně kroutila, když jsem četla, co s ní máš :/
    Pozdravujeme Bárníka - a ať si už víc nemrzačí paničku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo. No nevím to koleno bude asi ještě na dlouho min. 3 týdny určitě :o

      Vymazat
  4. Hani, přeji brzké uzdravení! A ať tě ten tvůj prdlouš tolik nemučí :-D
    Mani je povedená i s ohledem na málo času, je to pěkně roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji Bárny je rapl :D tady spíš šlo o to aby to bylo rychle udělaný kvůli nepohodlí :D

      Vymazat
  5. krásná barvička a samolepky jsou jednoduché, přesto krásné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mov děkuji Alčo :* tady jedny ty Vietnamci mají vždycky hezký samolepky :)

      Vymazat
  6. Vzhľadom na okolnosti nechty vyzerajú veľmi dobre. Prajem ti, teda nôžke, skoré uzdravenie, Hani

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné nehty :-) . Udělat si valentýnskou manikúru mě ještě nikdy nenapadlo, a to ho s manželem také každý rok slavíme :-) . Uvařím dobrou večeři a uděláme si doma hezký večer. Letos mě ale manžel překvapil, protože si zaplatil doručení květin ke mě do práce, což jsem nečekala. Myslela jsem, že mi je dá doma, jako každý rok, tak jsem alespoň měla po těch letech nějakou změnu :-) .

    OdpovědětVymazat