středa 22. května 2013

Flormar č. 434 (zelený lak)

Ahojky, dneska chválit lak od Flormaru nebudu. A jsem z něho poměrně zklamaná. Toto je první kousek, který mi od nich nějak extra "nesedl" :( škoda. Začala se mi líbit totiž i zelená barvička, ale ne všechny, prostě mi musí padnout do oka. Takže č. 434 je z kolekce Spring/Summer 2012. Barva je světlejší metalická zelená - odstín mě okouzlil, ale chyba milé dámy. Lak hodně pruhuje a to dost!!! První z mých laků co dělá takový nepořádek grrr. Snažila jsme se o co nejmíň tahů štětcem a nepomohlo to. Navíc když ho nalakujete je vidět každá nerovnost či dírka. Po nanesení nadlaku se pruhování drobátko ztratilo ale opravdu jen minimálně. Navíc se mi nepovedl vyfotit, prostě špatný den. Proto foto jen jedno.





Nemáte někdo nějaký tip, jak alespoň trochu zabránit pruhování? Mě napadlo jedině s ním zkusit water marble anebo ho přetřít matný nadlakem. A co vy a zelená barva na nehtech?

3 komentáře:

  1. Mne tiez jeden lak strasne pruhoval, tak som nalakovala podklad, potom nadlak a naloniec som dala lak a to pruhovanie bolo omnoho menej viditelne, tak skus nabuduce tak ;) Je ho skoda, lebo farba je krasna :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je škoda, že nakonec tolik pruhoval, jinak se mi dost líbí :(

    OdpovědětVymazat