neděle 2. června 2013

Maybelline Super stay 7 days (Gel Nail Color) - 286 Souffle de Rose Pink Whisper


Tak vůbec nevím, jestli jsem správně napsala název, ale na víčku bylo toto, takže asi je to celý název :)


Lak mě zaujal v drogerii Rosmann, kde ho měli cca 89 korun v akci. Zřejmě se jedná o inovaci laků, které už společnost měla ale nejsem si jista na 100%. Soudím to z názvu laku, kde je na lahvičce uvedeno Gel Nail Color. Barvička je taková světle růžová možná s drobným nádechem hnědé. Barvou mi to připomíná Cafe Latté, které už je zamíchané :) Konzistence je tekutější, tudíž abych byla spokojena s kryvostí, jsem musela nanést 3 slabší vrstvy. Schne docela rychle, štěteček je široký a střižený dokulata. Kupodivu se mi s ním pracovalo docela dobře. Jsem zvědavá jestli těch avizovaných 7 dní vydrží.





Původně jsem nejdříve chtěla psát článek o tom, jak se starám o své nehty a ruce, ale rozhodla jsem, že ho nechám na příště. Zítra zase pondělí, tak přeji úspěšný nový týden. Mějte se pěkně.

12 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře, fakt se mi líbí. Kdybych těch nude laků neměla už tolik, tak o něm dost vážně uvažuju. Moc se mi líbí, jak jsi prsteníček ozdobila kamínkem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já těch nude odstínů tolik nemám :) takže putoval do košíku. Nevím jestli si někdy troufnu ty kamínky dát na všechny nehty :)

      Vymazat
  2. Tenhle typ laku jsem snad ještě neviděla :O zvláštní :D každopádně začínám těm nude lakům přicházet na chuť, i tento se mi líbí.. navíc tvým nehtům neuvěřitelně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) já se nemohla totiž rozhodnout jestli mi sedí :D jestli to není na mě až moc světlé

      Vymazat
  3. Taky už jsem an ně koukala, překvapilo mě, že nemají jen klasické barvy, ale byla tam i jedna mentolová. Ale i tak mě nějak nelákají, to semé nové Coloramy. Sice jich je k dispozici asi 70, ale 10 jich je béžových se shimmerem nebo třpytkami, 10 světle růžových shimmer, třpytky), pak fialové, tyrkysové... všechny ty odstíny mi připadají nezajímavé a dost podobné :/ celkem zklamání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám jednu novou Coloramu a naprostý propadák :(

      Vymazat
    2. Mám to stejně, nové Coloramy mě vůbec nelákají :).

      Vymazat
    3. Hani, vážně?? No ty staré, MiniColoramy byly vážně skvělé, škoda jich :(

      Vymazat
    4. jj Nikol hlavně ta výdrž :( lak jsem neměla ani 24 hodin nalakovaný a na špičkách se začal loupat

      Vymazat
    5. Tak to je síla... staré MiniColormay společně s Gabrilleou Slavete jsou u mě nejlepší drogérkové držáky :(

      Vymazat
  4. Pěkná barvička a sluší ti :) a hezké dozdobení srdíčkem ;-).

    OdpovědětVymazat