pátek 30. srpna 2013

Nubar Essence

Ahoj děvčata,

tak tu máme další kousek z Prisms kolekce. Už jste mohli vidět Nubar Treasure, Prize, Gem a Absolute. Takže se dostáváme přes půlku kolekce a zbývají na ukázání Nubar Jewel, Brilliant a Spark.

Tento láček z celé kolekce řadím až na poslední místo z celé kolekce, ne že by se špatně lakoval a dělal neplechu ale co se týče líbivosti. Ale pozor, není to tak, že by se mi nelíbil úplně, to bych si ho nekoupila vůbec :)

Barva je celkem zajímavá, chladná starorůžová s malým metalickým nádechem a samozřejmě nechybí i holo třpytky, které se na sluníčku krásně vyjímají a celý lak rozzáří. Je to takový elegán lak, který nemůže nikoho urazit, prostě na decentní příležitosti určitě najde uplatnění.

Schnutí paráda, štěteček střední vyhovující tak jako všechny Nubary. A kryvost taky jedna báseň, 2 vrstvy mi vyhovují tak akorát.

Nubary kupuji jedině na modeláži, protože nevím o jiném obchodu. Cenově vyjde jako China Glaze na modeláži, to je 150,--

Neděste se toho prostředníčku, roh nehtu se mi zlomil už je to sice dýl, ale tady na fotkách je to více patrné. Nechtělo se mi totiž zarovnávat až ke zlomení, protože bych pak musela upravit všechny nehty a to by byla jo krátká úprava.








Líbí se Vám barevně? Mějte se fajn :)

4 komentáře:

  1. Ahoj Hani, vidím, že Nubárky jsou Tvoje srdeční záležitost a můžeme tak nakouknout do jejich kolekce. Já mám starorůžovou ráda, teď na podzim se na ni chystám víc, zaujal mě jeden Rimmel, tak uvidím. Tvoje barvička se mi líbí moc, ale už bych tam nemusela mít ty efekty, ale zase na sluníčku musí být překrásný, jak píšeš na decentní příležitosti :-) Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Marcelko jsou to moji favoriti. A já zase ty holo efekty dost ráda :)Dnes jsem byla v drogerii a sláva já nekoupila lak, vlastně koupila ale ne pro sebe, kam to mám napsat :D

      Vymazat
  2. No ty třpytky v něm jsou úžasný! Byla bych schopná ho pořídit jen kvůli nim. :D

    OdpovědětVymazat
  3. som na tom podobne ako Romana :-D
    ja už asi mesiac zachraňujem ukazovák zrovna na mojej foto ruke. 2x som tak škaredo narazila, ešteže som mala nejaké fotky v zásobe, ale fotky, ktoré som robila a dávala čerstvé, tam je vidno chýbajúci rožtek a ešte zopár príspevkov s takým bude.
    ja Nubar nemám ani jeden, ale raz sa u mňa nejaký určite objaví. zatiaľ budem špehovať aj tvoje swatches, keďže je to tvoja srdcovka a budem mať aspoň prehľad

    OdpovědětVymazat