sobota 1. března 2014

Seznámení s novým členem rodiny

Krásnou sobotu všem,

dneska se chci s vámi podělit o fotečky mého budoucí pejska. Jedná se o plemeno Zlatého retrívra. Dneska jsem se byla na něj podívat a za 14 dní si ho už odvezu domů. Nejraději bych si vzala celý hejno domů ale bohužel to nejde. Bobešci byly tak krásní a jejich mamina taky. 

Jak jistě víte přišla jsem o svojí milovanou Barušku a tenhle prďola nám má pomoci od smutku. Věřím, že se toho zhostí moc dobře, protože paní majitelka povídala, že je to největší rošťák a éro ze sourozenců. Takže bude u nás doma veselo. Moc mě potěšilo, že i druhý pejsek z vrhu se dostane hodně blízko k mému bydlišti, tudíž se sourozenci mohou vídat a chodit na společné procházky. Jdeme na fotky :) P.S. omlouvám se za ten copyright, ale opravdu nechci, aby někdo vydával mé fota za své. Pokud chcete více fotek tak je najdete zde.









Mějte prima víkend :)

20 komentářů:

  1. To jsou takový slaďoušci !!!! :) Prďolkové jedni, bych je musela umuckat všecky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ViĎ Romčo, teď těch 14 dní bude k nevydržení :)

      Vymazat
  2. Pupíčci zlatí!! :o)
    A to tvé štěňato bude mít úžasný život s moc hodnou a milující paničkou..
    Tak ať se vám daří! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Enko určitě mu u nás bude dobře, jsme milovníci pejsků :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Všichni jsou rozkošní.. Přeji ať Ti pejsek dělá radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ti jsou prostě dokonalí :-) Nadherni pupicci :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ježiš to je ňuník! :)))) (omlouvám se, ale na tak roztomilá štěňátka ani jinak reagovat neumím...:)). I když je to asi pěkný rošťák, věřím, že vám bude dělat jen a jen radost:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, kdybys viděla mě jak jsem se tam nad nima rozplývala :)

      Vymazat
  6. Ježišmarjá, to je něco tak nádherného a rozkošného, já tu jen šišlám na ty Tvoje fotky :-) Musíš být hrozně natěšená až si toho malého doneseš domů, si pamatuju jak jsem poprvé viděla Shellyho jako by to bylo dneska :-)) Za copyright se probůh neomlouvej v dnešní době, kdy se krade všechno!-) - já to dělám běžně, fotky stojí práce, talent, dobré oko, tak proč by se na Tvém umu měl někdo přiživovat.
    Už se strašně těším až budeš mít malého doma a budeš nás zásobovat fotkama z Vašeho života...., a budeš v něm vidět Barušku, jako já vidím v Shellym Ešu....Krásný víkend Hani!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mracelko jsem hrozně natěšena až bude doma teď těch 14 dní vlastně už 13 bude se mnou k nevydržení. Už se těším co bude provádět za lumpárny a fotky tutově budou :) Baruška na nás bude dávat pozor a určitě by byla ráda, že jsem docela rychle vybrala novýho kámoše. Taky přeji krásný víkend

      Vymazat
  7. Jéé, to jsou rozkošníci, chci je všechny!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já bych chtěla všechny ale mohu si dovolit jen jednoho :)

      Vymazat
  8. Jsou tak nádherní. Hrozně moc bych chtěla taky zlatého retrívra. Je to strašně moc krásné a hodné plemeno. Upřímně se přiznám, že ti hrozně moc závidím. :) Doufám, že až budeš mít pejska doma, tak budeš na blog přidávat i nějaké jeho fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano retrívři jsou miláčci proč jsem chtěla tohle plemeno, tak jako jsme měla BArunku zlaťáčka jako parťáka a společníka tak chci i tohoto. Už je to srdcová záležitost. Fotky určitě budou buď na blogu nebo na Facebooku a moc děkuji :)

      Vymazat
  9. ách jo ... krása ... su roztomilé ... tak ako každe šteniatka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, všechny štěňátka jsou moc roztomilé

      Vymazat
  10. ňuňuňu, to je tak rozkošné, šteniatka sú tak krásne, už sa teším, keď nám ho budeš ukazovať, ako rastie a mení sa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prďola :) rozhodně ho budu fotit, a nejhorší je, že rostou moc rychle bobani :)

      Vymazat