pátek 23. května 2014

Gabriella Salvete č. 120

Ahoj všem,

dnes mám pro Vás na ukázku krásný lak, který by se dal, dle mého úsudku zařadit i do neonových barev. Tedy moje oči ho tak vidí.


 Co se týče popisu barev, tak to mi absolutně nejde. Vidím v něm fuchsiovou řízlou něčím, ale nedokáži definovat čím :D Zřejmě nemám jakýs takýs cit pro barvy. Stejně tak neumím kombinovat barvy při nail artu jako Romanka :)

Barvička je krémová bez třpytivých přísad jako je shimmer či glitry. S hustotou se to má tak, že je akorát a dobře kryje. Šikovným packám (což já nemám) bude stačit jedna střední vrstva. Já dávala 2 slabší, na což jsem navyklá.

Štěteček střední, rovně střížený prostě Salvetovský, který mi vyhovuje. Výdrž u mě po jednom nalakování, taky slušná. Dělal mi parádu 3 dny, což jsem při inspektorovi Barnebym vůbec neočekávala. Kdo neví, co nebo kdo je Barneby, nechť roluje nakonec článku :) Schnutí bylo také poměrně ucházející, myslím, že s druhou vrstvou do půl hodinky ale nepamutiji si to přesně. Já hlava děravá si zapoměla udělat poznámku do blbníčku :D Momentálně je láček u ségry, chce si ho dát na nehty u nohou, tak jsem zvědavá, jak bude slušet nožkám.

Asi nemá cenu dál to okecávat a jdeme na fotky.














Tak vy kdo jste zvědaví na inspektora Barnebyho, tak to byl můj pomocník při lakování, někteří z vás jste ho mohli vidět na FB stránkách Gabrielly Salvete. 










A mám pomocníka nejen při lakování, koukněte :)


Tak se mějte prima a pohodový víkend všem :)

15 komentářů:

  1. Lak má úžasno barvičku :-) No ale nejvíc mě dneska zaujal inspektor, je úžasný :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspektor je pěkný číslo :) a děkuji

      Vymazat
  2. asi jsem se zamilovala do toho tvého zlobila :)) jak čučí na ten lak, to je tak kouzelné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Alčo bylo to jen tak tak. Chtělo ho samozřejmě sežrat :D

      Vymazat
  3. Jak pózuje, malej :D :-* Vyřiď panu inspektoru Barnebymu, že může dojet a s tím koštětem to naučit i pana Odina. :)) Krásný fotky. A děkuju děkuju, kéž bych to zase uměla s razítky tak, jako ty Hani. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to šoumen otázka je jestli by to pana Odina naučil :D já taky děkuji :)

      Vymazat
  4. Ten je úžasnej! - lak i Barneby :)) Laky a klacky mu zřejmě svědčí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez klacků nemůže normálně fungovat :D

      Vymazat
  5. Tohje je tá najužasnejsia ruzová ... krásna

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná barvička a pejsek je nádherný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. juuj, to je ten príspevok so psíkom, čo som zazrela fotku na FB Salvetky :-) s tou metlou ma rozosmial a pobavil ma na večer :-)
    čo sa týka laku, je krásny, v mojej obľúbenej farbe, ale myslím, že ho nemám

    OdpovědětVymazat
  8. ♥♥♥ wow,cute baby, he or she will clean your yard, and could learn to do your nails ahahah
    i have too, so many pictures , with my baby.she passed away 1 months ago, she was 15yr old
    thanks for nice pictures

    OdpovědětVymazat
  9. Nice Website...
    Hey JOIN now fblikesbot.com and Increase Facebook Likes your profile and websites.
    Increase Facebook Likes and check your website worth worth my websites
    FB Likes and check your website worth Website Value Calculator
    Hot Wallpapers seo tools website
    its may be very beneficial for you also really

    OdpovědětVymazat