čtvrtek 16. října 2014

KIKO č. 514

Krásný čtvrtek všem

jelikož už zase na blogu dlouho nebyl příspěvek, je naše s tím něco udělat. Dneska vám ukáži podzimní barvičku. Na lahvičce jsem hledala název laku, bohužel marně, má jen přidělené číslo. Mám radši, když jsou laky označeny jménem a ne číslem. Díky mojí sestřičce se u mě zabydlely dva láčky od značky KIKO. Tento a ještě modrý, na který v budoucnu taky přijde řada. Mohly jste ho vidět třeba zde, kde posloužil jako podkladová barva pod razítka.

Tento kousek je plný bronzových a zlatých šupinek v tmavě hnědé skoro až černé tekutině a po nalakování vypadá docela jinak na nehtech než v lahvičce.

Lakoval se dobře a nedělal neplechu, k plnému krytí mu stačily 2 vrstvy, které uschly v průměrném času.

Štěteček má o něco širší než Gabriella Salvete a obloučky se s ním vykreslovaly i tak výborně. Objem laku činí 11 ml, což je akorát velikost pro mě.

Tento tmavý fešák mi vydržel 4 dny, byla jsem mile překvapená, že dal tolik dní. Momentálně mi totiž laky vydrží dost málo díky Bárnymu :)

ve stínu

ve stínu


ve stínu












zkusila jsem i razítka

Snad jsem na nic nezapoměla, kdyby vás něco zajímalo stačí napsat. Mějte se prima a musím popřát taťuldovi vše nejlepší k narozeninkám, hlavně to zdraví, což je nejdůležitější a potřebuje ho :)

10 komentářů:

  1. Tak tohle je přesně moje barva ♥ Je prostě dokonalej. S razítky mu to taky sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný a koukám, že máš teď parádní dlouhány :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, byly dlouhány, už jsou zase krátký, musela jsem ostříhat kvůli jednomu ulomenýmu :(

      Vymazat
  3. týó to je ale krasavec :)) od KIKO zatím žádný láček nemám :(

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný... pěkně ladí i k Bárníkovi....já od KIKO také ještě žádný nemám, ale mám hodně podobný od Spa Ritualu STARRY NIGHT z nové podzimní kolece:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi zaujímavý lak, rozhodne si zaslúži taký kopec fotagrafií! Pokochala som sa ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásny, veľmi krásny, taký k dnešnému slnečnému jesennému počasiu :-)

    OdpovědětVymazat