pondělí 1. prosince 2014

BNA Challenge #5 Vánoční/zimní tématika

Krásný den,

tak tu máme další kolo naši Challenge tentokráte zaměřené na Vánoční/zimní tématiku. Je neuvěřitelné, jak ten čas rychle letí. A nejvíc jsem si toho všimla u Bárníka, nějak rychle mi vyrostl. 

Pro toto kolo jsem si pro vás připravila hned 3 nail arty, původně byly 4. Ten čtvrtý jsem radši vyřadila, kvůli hrozně nalakovaným obloučkům :)

1. Mrazivé vločky


Takže první nail art byl věnován razítkům. Použila jsem destičku, co jsem dostala od bornprettystore, kuk sem na článek. Nehty jsem nalakovala oblíbencem Nubarem Rockin´the Garden a houbičkou jsem naťupkala tmavě modrý Flormar č.431. Pak přišly na řadu razítka, vločky jsem nechtěla mít na stejným místě u každého nehtu, jelikož když padá sníh, tak vločky padají sem a tam. Poté dozdobeno bílým kamínkem a bylo hotovo. Měla jsem v plánu design předělat na jednu hvězdičku uprostřed ale už jsem se k tomu nějak nedostala




2. Zlatavý glitrový gradient

Tento nail art jsem schválně udělala, protože je rychlý a snadný. A pokud chcete na Štědrý den něco elegantního, tak toto je velmi dobrá a rychlá volba.


Nehty jsem nalakovala červenou barvou lakem Gosh Lambada. Vše jsem nechala zaschnout a poté jsem zlatým glitrovým lakem NYC Gold Maiden nanesla třpytky od půlky nehtu. Štěteček jsem otřela o hrdlo lahvičky, aby na něm nebylo dost tekutiny. Je dobré tekutinu hlídat, aby vám pak na konci nevznikly velké nánosy laku a nevypadalo to jak špatně provedené gelové nehty. Gold Maiden obsahuje více meších třpytek a něco málo větších. Musela jsem aplikovat ještě další glitrový lak Misslyn Bling Bling. Opět hlídat čirou tekutinu a větší glitry nanést na předchozí s tím rozdílem, že je budete pomalu vrstvit ke konci nehtu, hlavně s citem. Tento nail art má jednu nevýhodu, špatné odlakování glitrů a třpytek, to byl fakt horor.




3. Mrazivé nehty

Tyto nehty jsem už jednou dělala  v lednu ale s jinou barvou podkladu a nemůžu se rozhodnout, která verze se mi líbí více, kuk sem. Tento nail art také není nic těžkého. Věřím, že ho zvládnou všichni. Nehty jsou nalakovány tmavě modrým Flormarem č. 431. Bílou zdobičkou jsem kreslila svislé čáry v různých délkách a tím vyplnila koneček nehtu. Až vše zaschlo, přetřela jsem stříbřitou zdobičkou bílou plochu a je hotovo. Jen nezapomeňte vše zalakovat nadlakem.



A jak si vedly holky? A jak jsem se s tím poprala já? Co myslíte? V novém roce vás čeká téma Nový rok, tak už abych potrápila mozkové závity, aby je napdlo něco kreativního :)

A jako bonus jsme si s holkama domluvily, že si dáme ještě jednu Challenge ala 5,5 :) čili manikúra na Štedrý den, kterou zveřejníme 24.12.2014 :)

Alču a její výtvor naleznete tady.

Lenku a její výtvor naleznete tady.

A připomínám pravidla a info o challenge jsou nahoře v liště vpravo. Připojte se k nám ať v tom nejsme samotinké.


16 komentářů:

  1. Nádherné, všechny tři nailarty....nejvíce se mi líbí ten první, ty vločky jsou krásně něžné. A na Štědrý den by se mi líbil ten červený s glittry, vypadá to jako vánoční ozdobičky:-)) Jsi šikulka:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji jsem ráda, že se líbí. To byly zase nervy něco vymyslet :D

      Vymazat
  2. Krásný Hani :) Ty vločky jsou dokonalý ! Glittry s červeným lakem působí fakt takovým luxusním dojmem a poslední výtvor, brrrr, mrznu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo <3 No já teď taky mrznu a navíc se o mě pokouší nějaký bacil :(

      Vymazat
  3. Nádherné výtvory, všechny tři! Jsi šikula. Kdybych si ale musela vybrat jen jeden, tak hlasuji pro prostřední, červený! Ten je naprosto parádní a hlavně ho zvládne i kopyto, jako jsem já! 8-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jituš, právě proto jsem ho dělala, abych to zvládla a i vy ostatní, protože ani já nejsem žádný guru nail artu :D

      Vymazat
  4. Já teda hlasuju za vločky, ty jsou prostě luxusní <3

    OdpovědětVymazat
  5. krása krása :)) vločky u mě vedou :)) jsme to ale holky šikovné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano a smekám u tebe, jak ti jde pěkně razítkování :)

      Vymazat
  6. Pretty nails, the nail art with nail polish gosh I LOVE IT!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne, Hani :-) Najviac sa mi páčia vločky a pri posledných mi normálne nabehla husacia koža, také sú mrazivé

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, to je krása! Všechny se mi strašně líbí, nejvíc asi ten červený, který pro mě možná bude i inspirací. Miluju takové lehké a zároveň elegantní nail arty :)

    OdpovědětVymazat