sobota 16. května 2015

Flormar 392 Holographic Silver

Krásný večer všem,

tohoto "holouška" jsem ukořistila při zaučení v práci. Jak jsem viděla, že obsahuje holografické glitry, bylo nadmíru jasné, že skončí u mě.

Jak jistě víte, tak laky Flormar mám ráda a i tento se zařadí mezi oblíbence. Z názvu je patrné, že obsahuje stříbrnou barvu. Jedná se o čirou tekutinu a v ní jsou stříbrné holografické glitry i když ty g bych je asi  přirovnala k stříbrnému holografickému prachu.


Samotný lak je spíše tekutější a dobře se s ním pracuje. Nikam nezatéká a zůstává tam, kam ho nanesete.

Krytí je výborné, podle pohledu na lahvičku jsem čekala, že lak budu muset vrstvit ale bylo tomu tak, byla mile překvapena. Stačily mi 2 střední vrstvy k plnému pokrytí plochy nehtu.

Štěteček má klasický Flormarovský tvar (středně široký, podobný lakům GS), který je fajn ale přednost dávám užším kouskům.

Schnutí bylo rychlé, určitě bych ho volila jako nouzovku při nedostatku času. Lakovala jsem ho na peel-of podklad od Miss Sporty a určitě bych tento podklad pod něj nedoporučila. Hned druhý den se mi nehty sloupaly.









Škoda, že foťák nedokázal úplně zachytit holografický třpyt, ve skutečnosti vyniká daleko více než na fotografiích.

Chtěla jsem trénovat razítka, tak jsem holouška dozdobila dalším holouškem a to Wild at Heart od CC a jako motiv jsem zvolila kytičky z destičky od Bornprettystore.








Mějte se krásně a hezký zbytek víkendu :)

8 komentářů:

  1. WOW Wow! nemám slov. Úžasný lak, úžasný efekt. Rozhodně ho musím vyzkoušet. Krása i s těmi kytičkami.
    Tvůj blog se mi velice líbí, stávám se tvou čtenářkou.
    Budu ráda, když i ty navštívíš můj blog a třeba se ti také zalíbí. I já se z z velké většiny věnuju právě lakování a nail artu. :)
    www.gatetoneverland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a za pozvání, jdu se hned podívat. :)

      Vymazat
  2. Ten je krásnej ! A s razítky to vypadá dokonale. :)

    OdpovědětVymazat