sobota 25. července 2015

Flower lace stamping nail art

Krásnou sobotu všem,

dnešní článek je spíše fotočlánek. Měla jsem chuť na rychlé zdobení do práce. Vybrala jsem si na to destičku s motivem krajkových květin. Destička je z Aliexpressu, kde jsem se teď naučila nakupovat a stává se z toho moje závislost.


Destička nese označení STZ-L016. Jako podkladovou barvu jsem zvolila lak Gabriella Salvete v odstínu č. 119.  A na razítkování jsem si vybrala Color Club Wild at Heart. Budu hodně smutná až mi ho vypotřebuji. Je skvělý jak na běžné nošení, tak na razítkování.











Přeji hezký zbytek víkendu. Já musím zítra opět do práce místo původního volna a další týden mě čeká zase dlouhý. To je tak když máme podstav a musíme do toho vybírat dovolené.

Jak se vám líbí destička i nail art? Mějte se krásně :)

8 komentářů: