pátek 9. října 2015

Color Club British Invasion

Hezký den všem,

už je to delší dobu, kdy mi přišel od Romanky tento glitrový kousek a já ostuda vám ho ukazuji až teď. Moc se mi líbí glitrové efektové laky akorát mi vadí jejich odlakování. Tuto špatnou vlastnost jsem vyřešila slupovacím base coatem od Miss Sporty. 


Tento lak má průsvitnou tekutinu a v ní najdete bílé, růžové a modré glitry. Co se týče využití, lak můžete kombinovat s prakticky kteroukoliv barvou, která vás napadne. Záleží na vaší chuti jak se rozhodnete experimentovat. Já ho už jednou lakovala na světle modrý podklad a nevypadalo to vůbec zle.

Tentokrát jsem zvolila klasiku a to černou barvu, na které glitry daleko více vyniknou. Štěteček nabírá glitry v hojném počtu a pravidelně rozprostírá po nehtu. Na prostředníku můžete vidět poněkud větší vrstvení, protože jsem tam štětečkem zajela hned 2x. Vrstva glitrů schne docela rychle, takže se nemusíte bát dlouhého čekání. 











A zde přikládám ještě jedno foto, jak lak vypadá na světle modrém podkladu.


Jak se vám zamlouvá CC British Invasion? Ještě juknětě k Romče na její recenzi a swatche :)

7 komentářů:

  1. Moc krásný lak, takový veselý a hravý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí na té černé. :) Jsem moc ráda, že se líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mně se líbí celá ta kolekce :-) ale tenhle je jeden z těch nejzajímavějších.
    Krásné fotky a krásná kombinace. Sice nestárnoucí klasika v podobě černé, jenže ona to bývá občas ta nejdokonalejší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. roztomilý lak, aj na tom modrom podklade je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozne krásne vynikne na tom čiernom podklade

    OdpovědětVymazat