pondělí 4. ledna 2016

BNA Challenge #18 Lace nails

Krásný den všem,

jako první lakovací příspěvek v novém roce uvidíte naší BNA Challenge s tématem krajkových nehtů. 

Zde pro mě byla jasná volba - razítka. Ostatně jako obvykle, jelikož krajky bych nesvedla nakreslit klasicky ručně. 

Jako základní barvu jsem nalakovala Kiko #331 v pěkném fialkovém odstínu, který mi donesl Ježíšek. Musím uznat, že to Ježíšek trefil. Výběr barvy se neskutečně povedl, tak i vlastnosti laku jsou naprosto báječné.

Pak jsem bílým razítkovacím lakem nanesla krajku z destičky STZ-L 008 (Aliexpress). Přelakováno nadlakem a bylo hotovo.









 
Ještě odkazy na holky:


10 komentářů:

  1. Ten odstín je překrásnej. :) V kombinaci s razítky je to dokonalost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo, už se těším na tvé experimenty s razítky :)

      Vymazat
  2. To je super kombinace, moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Susedný odtieň môjho "Kika" :-) Veľmi krásna fialová, veľmi krásne krajkové nechty ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem u tebe šmírovala jestli to není stejný odstín :D jen o kousek jinačí. Moc děkuji za pochvalu

      Vymazat
  4. Moc krásné nehtíky, obdivuji, jak máš krásně zmáklou razítkovací metodu :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné nehtíky, obdivuji, jak máš krásně zmáklou razítkovací metodu :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. I'm a Hannah K too haha! Very jealous of your gorgeous nails and wonderful talent x

    OdpovědětVymazat
  7. Nice Website...
    Hey JOIN now fblikesbot.com and Increase Facebook Likes your profile and websites.
    Increase Facebook Likes and check your website worth worth my websites
    FB Likes and check your website worth Website Value Calculator
    Hot Wallpapers seo tools website
    its may be very beneficial for you also really

    OdpovědětVymazat