pondělí 15. února 2016

SpaRitual Beyond

Krásný večer všem,

do laku Beyond jsem se tenkrát zamilovala u Lenky. Pak jsem našla článek ještě u Lucy´s Stash a rozplývala jsem se ještě více. Lak pochází z roku 2014, konkrétně kolekce Quest. 


Lak má velké množství stříbrných hexagonek a vínových holografických třpytek a ještě v něm najdete větší růžové glitry (mimochodem moc se nechtěly lepit na štěteček). A všechna tahle nádhera plave v černé jelly tekutině.

Lakovala jsem ho na černý lak. Kryje hezky i bez černého podkladu. O tom vás přesvědčí článek Lenky, která ho aplikovala samostatně. Má poněkud hutnější konzistenci ale lakování se dá zvládnout, jen to chce pevnější nervy.











S dostupností už to bude horší, protože Quest byla litmitovaná kolekce, možná něco objevíte na Amazonu nebo na eBay.

Jak se vám líbí? Mě moc a jsem ráda, že nakonec si ke mě cestu našel :)

6 komentářů: