sobota 30. března 2013

Catrice 420 Dirty Berry + nail stamping

Dneska mám pro Vás ukázku aktuální manikúry. Nejdřív jsem nahodila lak od Catrice z řady Ultimate Nudes 080 Sing: Oh,Champs-Élysées jenže jsem si samozřejmě do toho musela "hrábnout" a lak šel dolu. Už jsem na něj neměla chuť, tam místo něj přišel Catrice 420 Dirty Berry a razítkování s bílým Konadem a destičkou A59, kterou jste mohli vidět tady. A takto vypadá výsledek:









Přeji Vám krásný víkend a pěkné Velikonoce :)

8 komentářů:

  1. Myslím, že je to ideální velikonoční manikura ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu, jak někdo může udělat tak pěkný razítkování :D Já nezvládnu ani malé razítko trochu schopně, natož přes celý nehet a ještě na celé ruce... Takže obdivuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky mě jdou víc ty plné motivy, s menšíma mám občas problémy :D

      Vymazat
  3. Krása, hlavně na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené :). Dirty Berry jsem viděla nedávno ve výprodeji za 30 kč, ale nakonec jsem mu odolala.

    OdpovědětVymazat