pátek 19. července 2013

Flormar Matte M10

Dneska už si dáme lakovací článek, prvotní šok už pominul ze ztráty madam Megíny. A já se alespoň zaměstnám. Nebudu psát oslavné básně ani pět ódy na tento lak. Mám z něho divné pocity. Jak je známo koupila jsem si tento kousek při pokusu o samoléčení. Jenže když jsem viděla novinku od Flormaru, věděla jsem, že ho musím vyzkoušet. Jenže jsem si to mohla ušetřit, protože nakonec mě nějak extra nenadchl.

Barvička je tmavě fuchsiová, ale pozor díky i matové lahvičce se jeví světleji ale po nanesení je o dost tmavší. Co se týče konzistence je tekutější, ale lakování probíhalo v normálu. Nanášela jsem 2 slabší vrstvy, které byly optimální. Schnutí probíhalo pomaleji a navíc mi připadá, že uschl v jiném matovém finiši. Malíček uschl do poměrně velkého matu oproti ostatním nehtům. Nevím, co jsem zase dělala špatně, protože když jukněte na swatche, tak tam jsou úplně jiné než co se povedlo mě, záhada zkrátka.

A o výdrži škoda slov. Několik hodin po nalakování se začaly odlupovat malinkatý kousíčky, které mě šíleně rozčilovaly, takže pořád jsem je opravovala lakem. Nesnáším, když se mi z nehtu odloupne byť jen malá část laku, působí to na mě strašně neupraveně. Potom to také "krásně" vypadalo.




Když už jsem byla šíleně nakrknutá z věčného opravování, tak jsem nahodila klasický nadlak, aby mi manikúra vydržela alespoň ty 2 dny. Takže nakonec z matové laku jsem udělala normální, tudíž koupě naprosto k ničemu :D Teď fotečky z mobilu po nasení nadlaku, případně omluvte kvalitu.



No a ještě něco o mé mánii vůči lakům. Na zítra chystám jednu manikúru, pro kterou jsem si prostě musela obstarat další 2 laky :D





Jenže když jsem byla v drogerii tak jsem tam prostě nemohla nechat další 2 následující laky :DDD


Tak a teď mi řekněte, co mám dělat až se v Tetě objeví tahle kolekce od Flormaru, která se mi líbí celá.


Opravdu nevím co dělat se sebou, už to ani nemám pomalu kam dávat, podívejte se sami.




A co vy, jak skladujete láčky. Já je mám v jedné poličce menší skříňky, kde je temno a docela chladno, takže ideál :)

4 komentáře:

  1. :D :D :D
    Fialová hezká, ale moc matná mi nepřijde a ta výdrž... Dobře, že jsem si počkala na recenzi :)
    Jo tak musela? No určitě nemusela :D
    A ta nová kolekce od Flromaru s emi taky líbí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Lak mě zaujal až po přidání top coatu. :)) Ta výdrž, to už by nakrklo i mě. A v Tetě, jo? To se budu do té naší tetky podívat, zatím jsem tam 2x proběhla jen rychle ke stojanu GS, ale asi omrknu, protože pár laků Flormar mě u tebe už zaujalo. :)
    Na laky mám skříňku se šuplíky z Ikey a je to bohužel na nic. Po vytažení hned šuplík hned sjíždí a laky jsou tam teda uklizené jen na pár vteřin, než mezi nimi nějaký hledám.

    OdpovědětVymazat
  3. Mozem ta uistit, ze na tom este vobec nie si tak zle ;) Ja svoje laky skladujem v suflikoch a je to pre mna ta najlepsia vec. Mam prehlad a poriadok a ked nejaky potrebujem, presne viem, kde ho mam hladat :)

    OdpovědětVymazat