neděle 18. ledna 2015

p2 Adorable

Krásný nedělní večer,

dnes mám pro Vás další pískový lak od Německé značky p2. Ano pískové laky mě stále baví pro jejich rychlé schnutí  :)


Tenhle fešák má pěknou starorůžovou barvu s většími stříbrnými glitry, které lak krásně oživují. Na nehty jsem si často koukala, vypadaly s tímto kouskem pěkně upraveně a elegantně.

Štěteček má o něco širší než Gabriella Salvete a já radši tu GS, lépe se mi dostává k obloučkům. 

Adorable má pěkné krytí, stačí vám 2 vrstvy, které schnou krásně rychle. Tohle já prostě miluji, když spěchám, nahodím pískáč a je to. 

Výdrž laku byla cca 4 dny, pak se začal ošoupávat na koncích, ale díky světlejší barvě nebyly nedostatky skoro nápadné, další velké plus tohto laku. 











Jak se vám líbí tento kousek? Mě moc a mám velkou výhodou, mám totiž ve sbírce hned 2 kusy spolu s jeho kolegou p2 Lovesome :) Díky sestřičce, která se strefila do stejných laků, když byla v Německu :)


Přeji Vám krásný následující týden :)

11 komentářů:

  1. To je nádhera, Hani :) Nejdřív by mě asi mrzelo, že se mi sešly dva stejné kousky od tak špatně dostupný značky, ale zase na druhou stranu jsi aspoň zásobená na dlouho dopředu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky reakce v duchu byla jéé ty už mám ale hlavně u lovesome, který je větší favorit, tak jsem si řekla, že hurá klidně můžu lakovat do aleluja :D

      Vymazat
  2. Krásný lak :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásný! Ty stříbrné glitry ho opravdu krásně oživují a ozvláštňují. A mě mrzí čím dál tím víc, že P2 u nás není. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc krásný....to je fajn, že sestra má stejný vkus, obzvlášť, když u nás nejsou k sehnání....je lepší mít zásobu:))

    OdpovědětVymazat
  5. jojoooooo to je krasavec, já P2 milujuu :))

    OdpovědětVymazat
  6. krása po dlhej dobe zhliadnuť pieskový lak v príspevku, veď mňa tiež stále bavia :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je nádherný a moc slušivý :)

    OdpovědětVymazat
  8. i dont have any one P2 nail polish ,they are really amazing ! my favors are texture nail polish !

    OdpovědětVymazat
  9. Ten mám taky a ještě jsem ho nelakovala, ostuda jsem :D vypadá fakt hezky a tobě moc sluší :) takže to budu muset brzo napravit! Akorát mam jiný flakonek, asi měnili design, kupovala jsem ho asi v listopadu

    OdpovědětVymazat