pondělí 2. února 2015

BNA challenge #7 Valentýn

Krásný den přeji,

vítám u vás u další BNA a tentokráte už máme 7. kolo s tématem Valentýn. Neuvěřitelné jak ten čas letí. Předem bych vám chtěla podat vysvětlení, že toto kolo u mě není žádná sláva. Volila jsem nail art málo náročný na čas a navíc mi hrálo do karet to, že toto kolo jsme neměly upřesněné. A proč? 

Inu před 14 dny se mi stal úraz. Šla jsem s Barneym na procházku. Nehty jsem měla nalakovány základní barvou s tím, že až přijdeme vrhnu se na zdobení. Na poli jsem mu dala volno a jeho chytil  "rapl" jak tomu já říkám. Začal lítat jak splašený a v jednom momentě se řítil na mě. Trochu jsem uhnula a říkám si to už se mi vyhne. Prdlajs on mi to v plný rychlosti napálil přímo do kolene. 37 kilo živý váhy mi takhle zničí koleno. Výsledek RTG podvrtnutý koleno a natažený vaz. Od té doby nosím ortézu, tím už se dostávám k pointě, proč jsem volila rychlost. Je to strašně nepohodlné a musím každou chvíli měnit pozici nohy. Takže doufám, že to pochopíte.


Nehty jsem nalakovala růžovým Flormarem v odstínu č. 117, který obsahuje jemný stříbrný shimmer, který je sotva viditelný. Fajn barvička to je s dobrými vlastnostmi.

No a co může být nejrychlejšího za nail art? Přece samolepky. Zvolila jsem se srdíčky a medvědem, které se hodí pro Valentýn.


Vybrat a umístit samolepky zabere minimum času. Tyhle jsem kupovala u nás na tržišti cca za 30 korun.

Asi nemá smysl to déle okecávat a ukážu hned fotky.








 Na Léňu se můžete podívat tady.

A na Alču zase tady.

A na novou posilu Vicky zase tady.

Držte mi dnes palce, jdu na kontrolu s kolenem, tak snad to bude v rámci možností OK. Ale pořád to není ono. Tu blbou hnátu nemůžu v koleni vůbec narovnat nebo ohnout nadoraz.



A na závěr střelený torpédo a likvidátor kolen v jednom :D


 Mějte se príma :) Přeji krásný svátek zamilovaných, pokud ho slavíte :)

16 komentářů:

  1. Roztomilá Valentínska manikúra :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, mani je krásně veselá, navíc si nepoužila červenou barvu, což je bod pro tebe :-)
    Akorát doufám, že dneska ten doktor dobře dopadl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji :) na kontrolu jsem nemusela ani chodit neřekli mi nic novýho a 3,5 hodiny jen tak zabitý :(

      Vymazat
  3. To je kááásné, roztomilé, něžné,...držím palce ať je koleno zase brzy fit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Adri miimálně dalších 14 dní budu pajdat o tý ortéze :/

      Vymazat
  4. No ale nehtíky jsou krásný, Hani :)
    Ať se noha brzy uzdraví, jsem se úplně kroutila, když jsem četla, co s ní máš :/
    Pozdravujeme Bárníka - a ať si už víc nemrzačí paničku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo. No nevím to koleno bude asi ještě na dlouho min. 3 týdny určitě :o

      Vymazat
  5. Hani, přeji brzké uzdravení! A ať tě ten tvůj prdlouš tolik nemučí :-D
    Mani je povedená i s ohledem na málo času, je to pěkně roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji Bárny je rapl :D tady spíš šlo o to aby to bylo rychle udělaný kvůli nepohodlí :D

      Vymazat
  6. krásná barvička a samolepky jsou jednoduché, přesto krásné :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mov děkuji Alčo :* tady jedny ty Vietnamci mají vždycky hezký samolepky :)

      Vymazat
  7. Vzhľadom na okolnosti nechty vyzerajú veľmi dobre. Prajem ti, teda nôžke, skoré uzdravenie, Hani

    OdpovědětVymazat
  8. i love this mani! take care my dear !

    OdpovědětVymazat