pondělí 17. června 2013

Baruška 10. narozeniny

Ahojky všem, dnes je tomu 10 let co se narodilo moje zlatíčko. Připadá mi to jako včera když jsme si pro ní jeli do obce Kovářská, která se nachází v horách za Chomutovem. Samozřejmě jsme si pro ní byli až co jí bylo 2 měsíce, až byla schopna opustit svojí maminu. Vy, co sledujete mé příspěvky, víte jaké starosti jsme si prožili. Proto jí přeji jen zdravíčko, aby mi tu holka moje zlatá vydržela a v poklidu prožila své stáří. Zároveň mám v sobě trochu vzteku, protože se pejsánci dožívají tak málo let. Pro mě jako milovníka psů je to hrozný zvlášť, když miláček je členem rodiny. Takže jen to zdraví už bez zdravotních problémů.








Barušky maminka


Barušky bráškové





3 komentáře:

  1. Je nádherná. :) Tak že Barušce přeju vše nej a podrbání za ouško. :D
    Nás čekají narozeniny za měsíc, bude mu devět a taky, když se dívám na jeho šedivějící bradičku, tak mě popadá splín, jak to letí. Před rokem jsem přišla o fenku, byl to ten nejhorší den v mym životě, takže nechci ani pomyslet..

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší Barušce!!! Je překrásná, moc se mi líbí zlatí retrívři, ale v paneláku bych je fakt trápit nechtěla a tak mám "jen" dvě kočky, kocour důchodce bude mít 14 let. Tak přeju Barušce, aby se dožila co nejdelšího věku. Jsou to holt členové rodiny, tak chceme aby s námi byli co nejdýl - ty štěnátka jsou k zulíbání :-)

    OdpovědětVymazat