pondělí 24. června 2013

Chorvatsko - Drvenik 2008

Zdravím při pondělku, po výkyvech počasí jsem se rozhodla Vám ukázat fotky z dovolené z roku 2008. Chorvatsko je moje srdcovka :) hlavně tam dole na jihu a to Makarská riviéra. Už jsem tam byla 8 krát, přímo ve městě Makarska jsem byla 4x. První 3 pobyty byly díky projektu VZP ozdravný pobyt Mořský koník a já na ta léta ráda vzpomínám. Další 4. pobyt byla normálně klasicky zaplacená dovča. No a zbylé 4 pobyty byly v malém městečku Drvenik, tam jsem zavítala vždy spolu se setrou a jejím mužem. Já doufám, že se tam ještě vrátím. Miluji moře, má tam krásnou barvu a hlavně pak když z moře koukáte na pohoří Biokovo, tak to nemá chybu. Pohoří vypadá, jak kdyby to byly kulisy. Tak se pojďte se mnou obrázkama podívat do Chorvatska :)

více fotek pak naleznete zde:



Makarska

Bocska Maďarsko zde jsme trávili 18 hodin a čekali, až nám dovezou náhradní auto.



zřejmě můj hotel :D

kostelík na náměstí v Makarske



příjezd do historického města - Dubrovnik
Přeji hezký zbytek dne.

2 komentáře:

  1. Krásné fotečky, ta dovolenková atmosféra z nich dýchá a je fajn v tom dešti prohlížet takové fotky :). Já v Chorvatsku kupodivu ještě nebyla, ale jinak tam asi byli všichni, co znám :). Letos se mi rýsuje možnost tam jet - tak doufám, že ulovím, taky takové krásné momentky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych jela hned, ale zatím nevím, co bude. Snad se zadaří a třeba mi vyjde i cizina :)

      Vymazat