středa 26. června 2013

Nubar Prize

Určitě nemusím moc představovat Nubar Prize, těm, co propadli lakománii. Tak aspoň něco málo informací o tomto láčku, kteří ho ještě neznají. Je jedním z 8 kousků kolekce Prisms. Barvička je červeno-malinová. Ta malinová v ní jasně převládá. Ovšem, když se na ní koukám na přímém sluníčku, tak jde více do červena. Dále obsahuje holografické třpytky a nejvíce mě dostává taková světle fialová, která tomu dává šmrnc. Tekutina je středně hustá, ke krytí jsem použila 2 vrstvy ale drobátko prosvítaly konce nehtů. Schne dohruba a poměrně rychle. Takže ještě mi zbývá vám ukázat 5 láčků z této kolekce.









Líbí se Vám? Nebo máte radši světlejší odstíny?

14 komentářů:

  1. Wow, krásný! Takový třpytivý dezertík. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Vopovaž se ho koupit! Chtěla si hlídání, tak má tebe dohlizim, respektive tvou peněženku :DDD

      Vymazat
  3. tohle je krasavec nad krasavce:) jen škoda, že vždy, když jsem objednávala, byl vyprodaný.. ale není se čemu divit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslušně hlásím, ze na modeláži jsou skladem ;)

      Vymazat
  4. Mne hrozne pripomina China Glaze Rubu Pumps, ten je taky cerveny s ruzovym podtonem :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht, koukala jsem na swatche a ta podoba tam je :)

      Vymazat
  5. Ten je nádherný!!! Souhlasím s Nikolkou, první co mě napadlo je ChG Ruby Pumps, mám moc ráda tyhle odstíny - a ty barevné třpytky jsou kouzelné. Velké pokušení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcelko, já dnes budu mit urcite také velké pokuseni. Musím do drogerie a obavam se, že zase přitáhnu nejaky ten lak :D

      Vymazat
    2. Ach, tak v tom nejsem aspoň sama :-D včera jsem dotáhla dva červené laky, jako bych ji měla doma málo...A když vidím všechy ty krásné barvy u Tebe, tak prostě slintám :-)..Tak opatrně Hani s nákupy, ale budu se těšit na nové inspirace :-D

      Vymazat
    3. Ted jsem zrovna psala Romče, ze jsem zase přitáhla s lakem. Naštěstí jen s jedním :D

      Rimmel Euphoria 60 seconds, měli ho za 30 no nekup to! :DDD

      Vymazat
    4. Euphoria je hrozně zajímavý, hezký a já ž ho dloho neměla na nehtech, měla bych to napravit :´) Hani, jedu v úterý do Německa na p2 laky. Co myslíš, kolik jich přitáhnu? :D :D to už je fakt nemoc :D

      Vymazat