středa 8. ledna 2014

GS STARS Acquamarina

Přeji pěkný podvečer,

šílenství po pískových lacích u mě stále nevyprchává a pokud si dobře pamatuji, dlouho jsem vám některý ze své sbírky neukazovala. Jistě nemusím představovat krásnou Acquamarinu od Gabrielly Salvete že?

Když máme takovou zimu nezimu, dáme si trochu letní pohody s tímto láčkem. Pojďme se ponořit tak trochu do mořského světa. Ano přesně tak, Acquamrina ve mě evokuje moře a jeho hladinu i zelenkavou hlubinu.


Samostatně jsem Acquamarinu neměla ještě na nehtech, ale mohly jste ji vidět při hrátkách a kombinaci spolu s lakem Essie Turqoise and Caicos.

Laky GS se mi lakují jedna báseň a ani tento nebyl vyjímkou. U pískových laků zbožňuji jejich bleskové schnutí. K plnému krytí mi bohatě stačí 2 střední vrstvy.

A co se týče výdrže? V neporušeném stavu vydrží 3-4 dny dle toho jak ruce potřebuji k práci. A pokud se někde odloupne, stačí opravit novou vrstvičkou na holé místo a nikde není nic vidět, ideální což :)

Pojďme na fota a opravdu se omlouvám, že jich bude taková nálož, protože mě focení Acquamariny strašně moc bavilo a nedokážu vybrat jen několik obrázků :)





















No není to krasavec? Jsem ráda, že jsem ho konečně nalakovala a vytvořila pro sebe trochu letní atmosféry. A chcete vidět, jak vypadá přímo u moře, tak jukněte k Nikolce :)


18 komentářů:

  1. Je to krasavec a musím si ho brzo nalakovat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, proč jsem tak dlouho otálela, než jsem ho nahodila :)

      Vymazat
  2. Nádherný lak <3 Koupila jsem si ho před nějakou dobou, ale zatím jsem ho ještě taky nelakovala :D Už bych konečně měla. A fotky jsou všechny boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba, tak jako u mě. Už ho mám možná přes půl roku a řada na něj přišla až teď. A děkuji za pochvalu fotek, moc mě to těší :)

      Vymazat
  3. Taky se mi moc líbí fotky, moc se podařily, no krása. :) Až mám chuť ho nalakovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Druhý najobľúbenejší odtieň Starsiek :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu dokonalá barvička! Moc ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí jak si moji oblíbenou Starsku naaranžovala a vytvořila tak krásnou letní a mořskou náladu - ježiš mě se stýská po létě :-D...akorát teď ji vůbec nelakuju, protože by mě psychicky spíš ochlazovala, ale moc ráda, jsem si ji tady u Tebe připomněla a těším se až bude teplíčko a zas ji nalakuju :-). Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko i mě se stýská po létě, ještě si nějaký ten čas počkáme až bude alespoň přijatelně :) a focení týhle Starsky vyloženě bavilo :) a moc děkuji

      Vymazat
  7. Tenhle stars, to je hotová modrá laguna! Krásně a trefně jsi ho doplnila mořskými rekvizitami:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji milá Tutto :) ještě, že jsem si ty rekvizity přivezla od moře jinak bych ho takhle nemohla nafoti :D

      Vymazat
  8. Je fakt pěkňoučký, já ho chodím do drogérky očumovat už asi měsíc, jenže si pořád říkám, že těch laků mám tolik, že bych se měla už konečně krotit. Ach jo, mám dilema. Tvá nová čtenářka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc tě tady vítám nová čtenářko :) u laků si to říkám také, že jich mám spousta, že je ani nemůžu všechny spotřebovat a stejně vždy podlehnu chtíči :)

      Vymazat
  9. A to mě Acquamarina zas nechává chladnou. Ne že by nebyla pěkná, je fakt jak mořská hladina, ale nějak mi ke mně nepasuje. Ale fotky máš Hani vážně povedený! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani za pochvalu :) tak určitě máš zase jiné svoje oblíbence

      Vymazat