neděle 5. ledna 2014

Nehty ala starověký Egypt

Ahojky,

už dlouho mě fascinuje kultura a hieroglyfy starověkého Egypta. Jsou to pro mě krásné ilustrace a líbí se mi jejich kombinace barev. Tak jsem si řekla, že bych mohla zkusit i něco na nehty. Je to mé první větší kreslení na nehty, takže omluvte případné nedostatky.


Chtěla jsem Vám k tomu natočit i video tutoriál ale světlo bylo tak mizerné, že jsem to vzdala. Co jsem vlastně na manikúru potřebovala? Bylo toho tak akorát :)


Začala jsem podlakem, poté jako základní barva posloužila zlatá metalická od Sally Hasen v odstínu Golden-I. Na prsteníček a ukazováček jsem nanesla razítka s lakem a destičkou od Essence. A na ostatní malůvky posloužila černá akrylová barva, se kterou se teprve seznamuji. Na tečky jsem použila bílou od Gabrielly Salvete č.148 a modrozlenkavou Nubar - Dare you to Dragonfly. A ve finále nadlak, bez kterého se většinou neobejdu.


Na palec jsem nakreslila černou akrylovou barvou Tutanchamonovo posvátné žezlo a důtky. Pro kreslení jsem si vybrala obyčejné párátko. Pracovalo se mi s ním celkem dobře, ještě vychytat rovné linie a ne třesoucí se ruce. Důtky jsem ozdobila tečkami v bílé a modro zelenkavé barvě. Tyto barvy se většinou ilustracích vyskytují.


Na ukazováček jsem natiskla hada, který je též častým symbolem Egypta. Opět jsem chvíli měla problémy s nanášením, proto jsem to musela zkusit asi na 3 x než se zdařilo. Okolí kutikuly opět tečky.


Na prsteníček jsem vytvořila Vedžat což je Horovo oko, symbol boha Hora. Rovnější linie by nebyly ke škodě :) a zase tečky u kutikuly.


Prsteníček jsem ozdobila razítky s motivem, který k Egyptu docela pasuje. Přizdobila jsem zase tečkami.


Na malíček jsem si vybrala Anch což je nilský kříž, který znamená život jak věčný, tak i pozemský. Zde jsem měla více zapracovat na ramenou kříže aby se od středu mírně rozšiřovaly do stran tak i směrem dolů. No a nesmí chybět tečky. Vše přetřeno nadlakem a hotovo.








Mějte se hezký týden a co myslíte, jak jsem se s tím poprala? :)

12 komentářů:

  1. To je pecka! Moc s emi to líbí, ty barvy, vzory, paráda. By z tebeb měl radost i Míra Verner :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nikolko, snad by se to panu archelogovi líbilo :)

      Vymazat
  2. Ježiš Hani, to je nádherný ! Jsi moc šikovná, vážně se ti to moc povedlo. :) Ani pořádně slovy nedokážu vyjádřit, jak moc se mi to líbí. Navíc do Egyptu jsem byla kdysi blázen. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Romčo, já nejsem úplný blázen :D jen obdivuji ty jejich designy :)

      Vymazat
  3. Hani je to paráda!!! Vážně moc povedené, jsi šikulka! Já bych pro tohle neměla ani kapku trpělivosti. Přestože nejsem fanynka zlaté, moc se mi líbí kombinace zlato-modro-bílá, kterou jsi zvolila. A za egyptské motivy máš u mě taky body. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jíťo, tahle zlatá je pro mě ta pravá ještě mám 2 jednu od GS a druhou Miss Sporty a ty jsou do žluta a to není moc pěkné.

      Vymazat
  4. Vypadá to moc krásně, líbí se mi i kombinace barev, Nubar to úžasně oživuje a dává tomu takový šmrnc :D A všechny ty ručně kreslené motivy jsou parádní, já bych to takhle nenakreslila ani po roce zkoušení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, nejdříve se mi modro-bílá kombinace nezdále ale nakonec jsem ji přišla na chuť :)

      Vymazat
  5. Je to moc krásné!!! Kromě motivů se mi moc líbí i kombinace barev!!!

    OdpovědětVymazat