pondělí 13. ledna 2014

Něco jako leopard v kombinaci s pískovým lakem :)

Ahojky,

když Romča dělala nail art v kombinaci s pískovým lakem, tak se mi to moc zalíbilo a musela jsem to zkusit taktéž. Na prostředníčky vytvořila flíčky podobné leopardovi orámované  pískovým lakem. 

V klasické leopardí manikúře většinou bývá základní barva světlá a flíčky jsou tmavší, já se rozhodla barvy obrátit. Jako základní barvu jsem zvolila středně hnědou, na flíčky klasickou bílou krémovku. A na orámování posloužil "pískáč" od GS :)


Použité laky a pomůcky:
Basecoat - Gabriella Salvete Calcium
Základní barva - Maybelline Super Stay 7 - Sable Rosé 778 Rosy Sand
Na flíčky - Gabriella Salvete č.148
Orámování flíčků - Gabriella Salvete STARS Enamel Elegenza
Bodkovač na flíčky
Párátko na orámování

No a jako obvykle Vás čeká nálož fotek, já to prostě neumím zredukovat a vždy toho spousty nacvakám a nikdy nedokážu vybrat několik těch nejlepších.












Pokud se Vám výtvor líbí, můžete si pustit video, jak jsem ho tvořila. Je to první počin s videem, takže případně omluvte nedostatky.


Díky Romčo za trochu inspirace :) mějte se fajn.

13 komentářů:

  1. Video je víc než perfektní :))
    Musím říct, že mě by tahle kombince třeba vůbec nenapadla, ale vypadá to dobře :) Jen to vypadá víc jak nějaký druh muchomůrky než leopard :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v tom nakonec vidím něco jako krávu Milku jen v hnědé barvě :D

      Vymazat
    2. Mám chuť článek přejmenovat :D

      Vymazat
  2. skvělý nápad :) manikúra se mi moc líbí a mám chuť si po dlouhé době také vytvořit nějakého leoparda :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný leopard :) Kéž bych nebyla tak levá, jinak bych to také zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, zkus to, myslím, že tohle není nějak extra náročné :)

      Vymazat
  4. Moc povedené. Leopard je vždycky skvělá volba :D a nejlepší je, že se dá vytvořit s jakýmikoliv barvami, takže je to pokaždé krapet jinačí, ale pořád výborná záležitost! :)) Eleganza je navíc v tomhle případě úplná třešnička na dortu! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to se ti povedlo. :) Tu barevnou kombinaci jsi zvolila super, moooc pěkný. :) A já jsem měla teď skoro čtyři dny nefunkční internet, tak jsem ráda, že jsem nakonec o tohle nepřišla. :) No a děkuju za zmínění, jsem ráda, že tě to inspirovalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Romčo mě net blbne skoro přes týden, technik, že se na to podívá a zlepšení stále. Nejde mi stahovat je pomalý, vše se strašně pomalu načítá, jediný co trochu funguje upload hrůza :( jojo inspirovalo a moc jinak by mě to samou asi nenapadlo :D

      Vymazat
  6. Ach, zrovna jsem se asi potřetí do-ro-z-plý-va-la nad tvým videem, jako to je paráda. nechceš mi do zpráv na fb napsat jak si to udělala?

    Protože takhle luxusní video ti veřejně závidím.

    A ty nehty vypadají totálně k světu, Hani.

    Fakt šikovná a těším se na další nail art.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ani nevíš, jakou si mi udělala radost, že se Ti to tak líbí :) a na FB jsem ti odepsala :)

      Vymazat