neděle 19. ledna 2014

Zimní nehty

Pěknou neděli všem,

počasí nepřeje k fotografování normálních swatchů takže přicházím s nail artem, který bohužel zase není z mé hlavy, má kreativita je na bodě 0 :D Stále jsem doma hledala nějakou inspiraci v podobně abstraktních vzorů či čehosi  jiného a bez úspěchu. Pak jsem si vzpomněla na Lenčinu fotku zimních nehtů a řekla jsem si, že to zkusím též vytvořit. Po dokončení se mi ale výsledný efekt nějak extra nelíbil, tudíž jsem potřebovala zkonzultovat i s jinýma očima, jestli dílo zveřejnit. Pomohly mi oči a názory od  Lenky a Romči


Použité laky máte tu:


Jako vždy začínám podlakem GS Calcium, který jsem si poslední dobou docela dost oblíbila. Následuje na všechny nehty krásně mrazivý Nubar Rockin´the Garden,  mohly jste vidět zde.

Poté bílou zdobičkou jsem na všechny nehty udělala proužky od středu dolů v různých délkách a následně přetřela ještě stříbrnou glitrovou zdobičkou, která dodala mrazivější efekt. Nu a nakonec nadlak a je to.






Nehtíky a Lancome La Vie Est Belle

Mějte se fajn a přeji hezký zbytek víkendu :)

21 komentářů:

  1. Je to fakt krásný, jak ta mrazivost z fotek přímo čiší. :) A ten Nubar ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, to učitě zkusím, snad se mi to podaří tak pěkně jako tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám velkou radost, že se líbí :) a určitě se Ti to povede :)

      Vymazat
  3. Hani, paradni fotky a jsem rada, ze jsem pomohla s inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. I já díky, já fakt byla zoufalá co na nehty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. google obrázky jsou velkou studnicí nápadů, kdyby náhodou :-)

      Vymazat
    2. Jo to sice jsou ale takovým množstvím se mi nechtělo probírat :D prostě se mi najednou vzpoměla na ty tvé :)

      Vymazat
  5. To je tak krásne zimné! Škoda, že tá skutočná zima sa na nás vykašlala... Ale možno keby som sa aj ja nechla inšpirovať, možno by sme pár snehových vločiek privolali :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veve moc děkuji, třeba ještě ta zima přijde :)

      Vymazat
    2. Fuj, ať nechodí, alespoň do konce příštího týdne, celých téměř 26let si přeju, abych měla narozeniny v teple a bez sněhu, tak ať mi to alespoň letos vyjde :-D

      Vymazat
    3. Leni poruč větru dešti :D když já se narodila tak mě mamina domů nesla ve velkých mrazech a ještě se mnou málem upadla po ledu :)

      Vymazat
    4. To poroučím celou zimu a zatím to celkem vychází a já si můžu užívat svého nového podzimního křiváku :-D jen prostě ať to vydrží ještě týden :-D prostě do 25.1. abych v klidu dorazila po oslavě domů a pak ať se děje vůle vyšší :-D

      Koukám, se zimou máme všichni fajn zážitky :-D

      Vymazat
  6. to je krása, teď už zbývá počkat na to, kdy dorazí zima :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snad prý tento týden asi jsem ji těmi nehty přivolala :D

      Vymazat
  7. je to moc krásné!!! když už není zima venku, tak aspoň na nehtech. ;-) u nás dneska po dlouhé době svítilo sluníčko, tak jsem zvládla nafotit 4 laky, které jsem poslední dobou nosila. když ale zima nepřišla do teď, tak bych ji pro letošek už úplně přeskočila a nechala si ji jen takhle krásnou na nehtech ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tak to jsem zvědavá, co to bylo za barvičky :)

      Vymazat
  8. Moc krásné, vůbec nechápu, ak jsi mohla pochybovat, jestli to zveřejnit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nu nezdálo se mi to hodno ke zveřejnění :D

      Vymazat
  9. Hani je to moc hezký :) Taky moc nechápu, proč si to nechtěla zveřejnit :) A ty barvy k tomu krásně sedí :)

    OdpovědětVymazat