úterý 4. února 2014

Baruška * 17.6.2003 - † 30.1.2014

Dnes to bude hodně smutné, ale musím Vám to napsat, potřebuji to ze sebe nějak dostat ven. Tedy alespoň v to doufám, že mi to pomůže. Moje láska, moje zlatá milovaná holčička mi odešla za duhový most, už to bude skoro týden. Nejlepší přítel mi odešel a já ji už nikdy nemůžu pohladit ani pomuchlovat. Nikdy už neuslyším její štěkot ani  bručení,  je mi tak smutno a prázdno, pořád jí doma všude vidíme, kam se podíváme.

Jak jistě víte, Baruška byla nemocná a to hodně. Na konci loňského února jsem jí našla 2 bulky na mléčné žláze a ukázalo se, že jsou to nádory. Pan doktor nás hned objednal na 5. března na operaci a nádory odstranil. Pak vše bylo celkém dobré skoro 2 měsíce a Baruška dostala zánět dělohy. Následovala hned 2. operace, která musela být co nejdříve provedena, jinak by hrozilo, že nám umře. Při té operaci ji doktor odstranil dělohu a vaječníky a i tam našel drobné nádory. A hned nás upozornil, že už může mít metastázy na plicích.

I to se potvrdilo až v červenci, kdy jsme museli na pohotovost do Ústí, když Barunce praskl absces a krvácela. Myslela  jsem, že krvácí z jejího pohlavního ústrojí, tak se radši jelo. Pani doktorka nám hned nabídla RTG a tam se to potvrdilo, metastázy na plicích. Prognóza byla taková, že to může být rychlovka z ničeho nic nebo, že nám zbývá pár týdnů až měsíců.

Do toho na podzim chytla nějakou infekci, kdy nám zvracela a měla průjem. Naštěstí se ukázalo, že s tímhle ještě vyhrajeme. Chodili jsme na injekce a dostali prášky a  během 10 dní byla zase ok, krom té nešťastné diagnózy.

No a aby toho nebylo málo, tak v prosinci nám začal zlobit kyčelní kloub, chodily jsme na obstřiky a skoro 2 měsíce jsme se s tím praly až do konce, kdy už se nám nepostavila na nožky. Nešla nám čůrat ani na velkou, musela se tam chudinka doplazit a to rozhodlo, že jí nebudeme dále trápit.

Holčička moje milovaná s tím bojovala až do konce letošního ledna :(  Zhoršení přišlo tak nečekaně a rychle během několika dní. Musela jsem jí nechat uspat aby netrpěla. Už od začátku jsem věděla, že jí nenechám trápit. Konzultace s doktorkou nám potvrdila, že bude vhodné ukončit trápení. Začaly jí selhávat játra a ledviny a bříško se jí plnilo vodou. Ještě by tu s náma byla 4-5 dní, které by prožila v utrpení a to jsem nemohla připustit. Nikdy bych nevěřila, že se dokážu rozhoudnout k eutanazii, ale když vidíte, že se trápí, tak se k rozhodnutí dopracujete celkem dobře. Je to opravdu hodně těžké nechat jít vašeho parťáka pro život za duhový most, když jste s ním prožili tolik let a zažili spoustu nádherných chvil.

Pořád budu vidět, ten její pohled když dostala injekci s narkózou jak, kdyby říkala, co jste mi to provedli, nebo jestli to měl být loučící pohled, fakt nevím :/ Jsem na ni hrdá, že bojovala skoro rok, jak lvice. Tolik to bolí, tak moc mi chybí. Nikdy na ní nezapomenu, pořád jí budu mít v srdci.... Odpočívej v pokoji moje zlatá krasavice...


Moc Ti Marcelko děkuji za krásný obrázek, na který každou chvíli koukám a vzpomínám na Barušáčka.
 Tolik milovala koupání v rybníce....




Měla skvělého kámoše Spika...












           Tolik měla ráda děti...















Milovaly jsme se navzájem 







Tolik mě mrzí, že mám tak málo fotek, když byla štěndo


Nevím, jak dlouho mi bude trvat než se s chutí zase pustím do blogování, do lakování nehtů či prohlížení vašich blogů, nemám na to náladu ani chuť. Ten, kdo nemá pejska či jiného mazlíka, nepochopí, že odešel člen rodiny a že to tak moc bolí :(

15 komentářů:

  1. och, to mi je ľúto, Hanička. normálne som sa rozplakala, ako som si spomenula na nášho, ktorý nám odišiel dva dni pred Vianocami (tieto Vianoce to bude 8 rokov), ktorý s nami prežil krásnych 14 rokov. viem, ako to bolí, je to jednoducho člen rodiny, kamarát, náš havko a potom je zrazu preč. držím ti palce, aby si to všetko zvládla, buď silná, Baruška navždy zostane v tvojich spomienkach :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Hani je mi to hrozně moc líto! Moc dobře vím, jak to bolí... :( Přeju ti hodně sil, myslím na tebe... :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Věřim, že Baruška měla krásnej a šťastnej život a ty jsi pro ni dělala všechno, co se dalo. Je mi to tak líto.. Je to strašná bolest a nejhorší je, když o tom má ještě člověk sám rozhodnout, ale v tomhle případě to jinak nešlo a Barušce už je teď dobře. Taková ztráta kamaráda a zároveň člena rodiny bude vždycky v srdci tak nějak bolet, ale přeju ti, aby jsi na Barušku mohla co nejdřív vzpomínat s úsměvem na rtech, i když to nějakou chvíli trvá. :'(

    OdpovědětVymazat
  4. Je to strašně smutné, ale aspoň už se netrápí... Tak přeju hodně sil. Však Baruška už si hraje za duhovým mostem. Ať je brzy lépe.

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi to moc líto, ukáplo mi hodně slziček :( věřím, že Baruška na tebe bude dohlížet, přeju hodně sil :(

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi to moc líto Haničko, zažili jsme v listopadu úplně stejné trápení :o( dopřála jsi Barušce krásný život a důstojný konec, jsi statečná a nesobecká. Tvá Baruška bude stále s Tebou. Přeji Ti hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, nic se neděje. Dej si času, kolik budeš potřebovat. Těch necelých 11let s Baruškou je přeci jen krásný společný věk a tak je pochopitelné, že tě to celé bolí.
    Odešel ti kamarád, kus tebe samé. Člen rodiny... takže kdyby ses potřebovala vypovídat... moje rameno máš jisté.

    A vzpomínej alespoň na to hezké.

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko milá, bože úplně se mi chce brečet, jak to čtu, zvlášť když jsem tu Tvou krásnou holku malovala, prostě jsem si ji okamžitě zamilovala - úplně mě dojaly Vaše společné fotky, je tam vidět taková láska Hani, takže Tě může utěšovat ve Tvém smutku, který moc chápu a vím, jak je velký (pořád vzpomínám na naši Elišku, však víš), že jste ji udělali krásný domov a prodloužili Barušce život jak to jen šlo - starali jste se o ni s takovou láskou a takový cit se jen tak nevidí. Jsi strašně statečná a máš můj velký obdiv, že jsi dokázala být nesobecká a dopřát Barušce klidný odchod za duhový most, aby její poslední dny nebyly plné utrpení. To je důkaz největší lásky. Věřím, že až bolest ze ztráty trochu poleví, že k Vám příjde zase nějaká pejsčí duše a bude u Vás šťastná a Vy s ní. Drž se Haničko, posílám objetí a Barušce pusu za duhový most!!! S láskou eM

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, ani nevíš jak strašně moc je mi to líto! :-( Kapou mi tady slzy sami od sebe. Ale veř, že Baruška s tebou zůstane navždy, protože ji máš uchovanou v srdíčku a ve vzpomínkách a odtud ti ji nikdo nikdy nevezme. Byly jste obě dvě moc statečné a bojovaly až do konce co to šlo. Tvoje rozhodnutí bylo správné a určitě i Baruška byla ráda, že si ji dokázala nechat odejít, aby se tu zbytečně nemusela trápit. Tohohle rozhodnutí se děsím ze všeho nejvíc a doufám, že až jednou (doufám že za dlouho) přijde i k nám, budu tak silná jako ty a dokážu mou chlupatou uštěkanou lásku nechat odejít. Drž se! Myslím na tebe! :-*

    OdpovědětVymazat
  10. Brečím tady, nevím, co říct...hlavně se drž! Je dobře, žes ji nenechala se trápit! Určitě na Tebe dohlíží!

    OdpovědětVymazat
  11. Neviem si predstaviť, že tá moja spachtoška raz odíde ... už teraz sa toho desím ...
    Drž sa ... je dobré že si ju nenechala trápiť ...

    OdpovědětVymazat
  12. Moc Vám všem děkuji za povzbuzující slova, už je to trochu lepší ale pořád je tu prázdno. Avšak v půli března si jedu pro novýho člena rodiny. Ve středu mu budou 4 týdny, tak musím počkat až mi vyroste.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, je mi to moc líto, přesně vím, jak to bolí. Nicméně jak čtu, už máš vybranýho dalšího mazlíka, což ti moc a moc schvaluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano mám ho zamluvenýho, pomůže nám zaplnit tu prázdnotu.

      http://wgr.cz/galerie

      pan fialový

      Vymazat
  14. Haničko, je mi to moc líto :( Nechci se rozepisovat, protože bych si vybavila jedny nepříjemné vzpomínky. Ať je ti nový pejsek dobrým kamarádem :)

    OdpovědětVymazat