úterý 11. února 2014

Valentýnské nehty

Ahoj všem,

tak jsem snad zpět. Baruška mi stále moc a moc chybí ale život jde dál. Zůstává mi pořád v srdci a ve vzpomínkách. A moc bych Vám chtěla poděkovat těm, co jste mi napsali za povzbuzující slova. Teď už se mohu pomalu těšit na nového člena rodiny, který je ještě malinký a musím čekat (do půli března) až vyroste a bude moci opustit maminu. Opět jsem si vybrala Zlatého retrívra, jsou to prostě zlatíčka. Pan fialový (dle barvě obojku) má teprve 4 týdny.

Jdeme k nehtům, Valentýna neslavím ale chtěla jsem si zkusit nějaký ten design. Zdobení jsem prováděla razítkováním a klasicky ručně pomocí bodkovače a párátka.


Jako základní barvy jsem použila růžový Flormar a bílý krémový od GS.


Na každý růžový nehet jsem nanesla razítka s jiným motivem. Na malíček jsem si vybrala destičku od Essence, bohužel je nečíslují. Prsteníček jsem ozdobila motivem z destičky Konad m72, který se mi moc nepovedl. A ukazováček je ozdoben 2  motivy srdíček z destičky to-16.

Prostředníček s palcem je dělaný tak, že jsem nanesla 2 vrstvy bílého laku. Hned po aplikování druhé vrstvy jsem bodkovačem vytvořila 3 tečky a hned do mokrého laku párátkem jela přes tečky od shora dolů. Tuto techniku jsem zkoušela poprvé, takže s výsledkem nejsem až tolik spokojena. Důležité je mít opravdu dost silnou vrstvu aby se barvy mohly jakoby vpít do sebe a nepoškodily jste si základní barvu. Přetřeno nadlakem a bylo hotovo. A jak jsem již psala Valentýna neslavím a proto design šel hned dolů.








Mějte se a zatím ahoj.

16 komentářů:

  1. Valentýn jde taky mimo mě, ale nehty se mi moc líbí :) A ta růžová je boží! :)
    No a štěňátka jsou úžasný, takový malí medvídci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě to je takový marketingový svátek, když se dva mají rádi, tak si to dokazují po celý rok a ne jen na Valentýna. Hafánci jsou kouzelný a do pana fialového jsem se už zamilovala jen z fotek :)

      Vymazat
  2. Mně se taky ta růžová moc líbí. :) Ani my s přítelem tenhle svátek neslavíme a jak na to koukám, letos asi ani žádný Valentýnský nehty nedám.. teda ráda bych, ale nic mě nenapadá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo nakonec tě to napadlo, dle dnešního postu

      Vymazat
  3. bože, ti jsou kouzelní :-)
    A rozkošní :-) A jak pěkně spolu spinkají :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobánci dnes jim jsou 4 týdny a ještě asi 4 týdny musím čekat asi 4 týdny než bude u mě, já to snad nevydržím

      Vymazat
  4. takový krásní ňuňánci, jůůů :))
    nehtíky se moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ju, to bude fotek prcka, máte se nač těšit, FB a blog s prckem zahltím

      Vymazat
  5. Hrozně se mi líbí ten prostředníček a palec, vypadá to úžasně. I ten tapetový vzor na prsteníčku :)
    A pan fialový už má jméno?? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nikolko, pan fialový bude mít v papírech Argus White Golden Rascal ale doma mu praděpodobně budeme říkat Barney

      Vymazat
  6. Moc krásné. Škoda, že to šlo hned dolu :-(.

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné nechty, páči sa mi ten prostredník :) A ak sa môžem spýtať, tá GS biela kryje plne už v prvej vrstve? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ta bílá GS kryje až ve dvou vrstvách. A omlouvám se, že jsem neragovala na o TAGování ale opravdu jsem na to neměla náladu ani chuť, viz příspěvěk o Barušce a tento TAG už jsem dělala.

      Vymazat