neděle 23. února 2014

Zoya Zuza

Krásný den všem,

díky svému osobnímu nákupčímu Vám dnes mohu ukázat Zuzu, která ke mě přicestovala až z USA a to konkrétně z Floridy. Takže Leni moc děkuji :)


Takové podobné barvičky teď u mě hrají poslední dobou prim, ale zároveň tenhle kousek je trochu zklamáním. A to hlavně výdrží, už druhý den se odlouply menší kousky laku na několika nehtech. Lakování bylo o dost horší než u ségry Glorie, která se lakovala úplně bez problémů. U Zuzy nechce štěteček hezky klouzat po nehtu (viním z toho divnou konzistenci laku) ale při troše trpělivost se to dá zvládnout. 

K plnému krytí stačí akorát 2 vrstvy. Zato odlakování jde o trochu hůře díky shimmeru, který se v tekutině ukrývá a po odlakování vás čeká nepříjemné překvapení v podobě zbarvení nehtů. No i při těchto záporech dostane určitě šanci a to hlavně kvůli barvičce. Každopádně si myslím, že další lahvička laku Zoya určitě přibude :D Baví mě jejich názvy a barvy, určitě bych chtěla vyzkoušet i pískové laky této značky.








Líbí se Vám?

15 komentářů:

  1. No super, zmizel mi tu komentář :D Tak znovu :D
    Je vážně nádherná a krásně si jí nafotila :) Jde z ní na mě léto :D Jinak mě z pdoobných odstínu zaujala ta krémová Wednesday :)
    O tý slabší výdrži neslyším poprvý, už jsem to viděla u více holek. Mně ta Alli držela docela dobře a to byla matná. Ale mně teda nedrží ani Color Club a China Glaze, co si budeme povídat.
    A Pixie Dust bych taky hrozně chtěla zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve spamu komentář není, tak asi nějaký šotek. Je zvláštní, že Gloria mi držela dobře asi to bude kus od kusu tak jako u každý značky. No a uvidiíš, že u nás na Pixie Dust taky dojde :D a děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
    2. Kdyby nedošlo, tak se bojím, že jsme nemocné :D

      Vymazat
  2. Krásnej odstín Hani a překrásný fotečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :) no uvidíme jestli změním názor při dalším lakování, že by mě Zuza převapila? :)

      Vymazat
  3. Zajímavý odstín, na sobě bych se s ním asi nesrovnala, ale na fotkách je krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No je fakt krásná. Až teď skoro lituju, že jsem si ji nevzala taky. :( Ale aspoň mám Wednesday a Tracie :) A vůbec, zastoupení Zoyi v ČR je asi to jediné, co mi z oblasti laků ještě tady zbývá ke štěstí ;) Vyrovnalo by se jí leda otevření illamasquového obchodu :D
    Krásný fotky, opravdu.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ještě v oblasti nehtů brala větší výběr a možnost koupě různých destiček na razítkování jako Moyou, Pueen, Mash? Bundle Monster atd. :)

      Vymazat
  5. nech je aký chce, ale kvôli menu musí raz skončiť aj u mňa :-D ale nie, farebne sa mi veľmi páči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jasný Suzinko, jestlipak je nějaký lak s mým jménem? :)

      Vymazat
    2. hmm, našla som len Hannah Pinktanu http://bit.ly/1ewMdVi :o)

      Vymazat
    3. Děkuju za odkaz, barva neni špatná ale nemá takový grády jako Zuza :)

      Vymazat