čtvrtek 13. února 2014

Nehty inspirované českou státní vlajkou podruhé

Ahoj všem,

olympiáda je v plném proudu a já přeji našim sportovcům jen úspěchy. Při té příležitosti jsem si řekla, že bych se mohla pokusit o druhé nehty s naší státní vlajkou. První pokus jste mohli vidět tady, které jsem dělala loni v květnu  při příležitosti Mistrovství světa v hokeji, protože jsem fanoušek našeho národního hokejového týmu. Tyto nehty byly kostrbaté a nerovné a nastal čas se to pokusit zlepšit. Minule jsem ještě neměla žádný štětec na nail art ani lepící pásku, nehty jsem dělala jen bodkovačem od Essence. 


Laky, které jsem použila se prakticky nezměnily, jen jsem vyměnila bílou Sally Hansen za bílou Gabriellu Salvete a přihodila bílou zdobičku na případné opravy nerovností.


NYC - Turbo Dry Top Coat
FLORMAR - NA 01
GABRIELLA SALVETE - č. 148
MISS SPORTY - č.150
FLORMAR - č.438

Nehty jsem nalakovala nejdříve bílou, poté za pomoci lepící pásky vytvořila trojúhelníky a vyplnila modrou, případné nerovnosti jsem opravila bílou zdobičkou. Štětcem s dlouhým vlasem jsem od vrcholu modrého trojúhelníků nakreslila vodorovnou linku. Poté jsem přesně podél modré hranice laku udělala další linku a následně celý prostor vyplnila červenou. Počkala jsem, až laky zaschnou a přetřela nadlakem a bylo hotovo.











Verdikt? Skoro za ten rok výrazné zlepšení ale pořád to není tak dokonalé, jak bych si představovala. Mějte hezký den.

9 komentářů:

  1. Jé, to je super. Já jsem si kdysi nalakovala na nehty Union Jacka, ale takhle hezké jsem to teda neměla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda být větší fanda, tak už asi taky lakuju. :)) Fakt povedený Hani. Zlepšení je víc než patrné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Romčo, jsem zvědavá co mi Lenička poradí :)

      Vymazat
  3. Hani, já ti na to schválně ještě něco poradím, aby si to příští rok měla ještě více tip, top :-)

    OdpovědětVymazat
  4. byť tak športový fanúšik, aj ja si spravím, ako tie na minulú, čo som robila kvôli blogu, ale nie som a je mi to celkom jedno.
    ale tvoje sú super, máte jednoduchšiu vlajku ako my, mne tá naša dala celkom v challenge zabrať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Suzinko, tak rozhodně je naše vlajka o hodně jednodušší, Přemýšlela jsem sama pro sebe nad výzvou, že bych zkoušela dělat vlajky světa, tak nevím, jestli se do toho nakonec pustím :)

      Vymazat
    2. to je podľa mňa výborný a originálny nápad, to by bola dobrá súkromná challenge, bola by to pekná "podívaná" :-)

      Vymazat