neděle 14. dubna 2013

Cannaderm Konopka-mast (50% léčivého konopí)

Na Konopku jsem narazila před asi 2 lety v lékárně. Sháněla jsem něco na exzém a hlavně něco přírodního. Jelikož  často používám mast s kortikoidy, tak jsem chtěla pokožce trochu ulevit. Masti s kortikoidy sice pomůžou ale při delším používání se ztenčuje kůže a určitě jsou i další nepříznivé účinky. Konopka je certifikované přírodní bio kosmetika. Je určena na extrémě suchou, drsnou a popraskanou pokožku. Určitě jí ocení ekzematici, lidé trpící lupénkou tak i lidé kteří trpí na suché lokty, kolena či paty. Já osobně ji používám jako univerzální mazadlo. Pomohla mi i na necetlivé místo nad loktem, kde jsem necítila kůži. Asi 3x denně jsem mazala a za několik dní bylo vše v pořádku, tudíž účinky připisuji téhle masti. Účinné látky jsou konopný olej, máslovník a yzop. Už mám několikáte balení a nedám na ní dopustit. My ekzematici musíme postiženná místa hodně promazávat, protože naše kůže je náchylná k vysušení. Takže mazání zdar, protože ten, kdo maže, ten jede :D Veškeré informace o konopné kosmetice a výrobci najdete zde:





Máte zkušenosti s konopnou kosmetikou a co vám pomáhá a vyhovuje?

3 komentáře:

  1. Já si od Cannadermu koupila mast Exema stop svědění na ekzém za 200 Kč a hrůza. Ekzém mi po tom pálil a zčervenal ještě víc... takže bohužel jen negativní zkušenost... :(
    Nakonec mi na ekzém dost zabral Pityol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda to byla nějaká předražená cena, já exemu kupovala okolo 140 Kč a docela funguje (na každýho zabírá něco jiného, každý jsme jiný), i když uplný zázrak to není, raději mám tu Konopku :)

      Vymazat
    2. Na eshopu je cena 191 Kč, já ho kupovala asi za 189 Kč. Obecně jsem na Konopku slyšela chválu, tak exema má jen 16% konopí :)

      Vymazat