pátek 5. dubna 2013

Něco pro potěchu oka

Zdravím všechny. Určitě nejsem sama, komu se ta letošní zima zdá nekonečná. Proto jsem Vám vybrala několik mých fotek, které potěší vaše očka (alespoň doufám). Už je to šílené, pořád samá zima, sluníčko nikde. Podle předpovědi už by se mělo začít oteplovat, tak už se snad dočkáme. Už se těším až to všechno pokvete, ale jakožto alergik i neteším kvůli pylu. Ale hlavně už bude co fotit. Tak snad se fotečky budou líbit. Veškeré mé fotografie najdete zde na rajčeti:






Moje zlatá Baruška








14 komentářů:

  1. Krásné! Já taky ráda fotím kytičky, ovšem zdaleka ne s takovou kvalitou jako ty ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása! Jako Mína si taky občas zafotím stromy, květiny, ale kvalitou ti nemůžou konkurovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Ale z fotky hafíka ležícího v čerstvé trávě je mi pomalu do breku - já chci jaro!! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji to Baruška už se taky těší až se bude moci válet na zahradě :)

      Vymazat
  4. Moc hezke fotky:-)...
    Uz aby se dalo něco podobného vidět i venku:-)
    Strašně se mi líbí srdicka, mám je velice rada uz od školky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Srdcovka je jedna z mých oblíbených spolu s Krásenkou

      Vymazat
    2. Hani, co je to poslední za kytičku?
      Jo a víš co...?
      Moc moc bych se primlouvala za zrušeni ověřování komentářů, je to v nastavení někde...

      Vymazat
    3. poslední je Lilek převjasmín, snad se mi to povedlo zrušit, ani jsem nevěděla, že tam je nějaké ověřování

      Vymazat
    4. Ja jsem si to myslela:-) moc děkuju, bude se mi hned komentovat snaze:-)
      (Kdyz musím potřetí ověřovat kód, mám chut hodit ten iPad do kouta:-))))....)

      Tipovala jsem bramboru nějakou;-)

      Vymazat
  5. A mě by zajímalo to druhé (třetí) kvítko :)

    OdpovědětVymazat
  6. druhé a třetí kvítko je velká okrasná pivoňka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to myslela, ale mátly mi ty lístky kolem, ty k ní asi nepatří, co? :)

      Vymazat
    2. jojo patří, má vlastně celý dřevitý kmen a takovýhle listy :)

      Vymazat