neděle 21. dubna 2013

Essence Colour and Go 140 Go Bold!

Go Bold je metalický zlatý lak. Kupodivu se mi lakoval celkem dobře i se širším štětečkem. Na fotkách uvidíte 2 vrstvy, schne poměrně rychle. Krytí je střední a výdrž tak průměr, většinou se na laky od Essence nepěje chvála, ale u mě to celkem jde. Já ho vidím jako průměrný lak za pár kaček, ale další odstíny si kupovat nebudu, cekem jich mám 3. Než Essence si raději koupím laky od Flormaru, jsou v podobné cenové relaci, když trefíte na akci třeba v Teta drogerii.




3 komentáře:

  1. Celkem hezký, ale od Essence bych si z té jejich inovované řady už žádný nekoupila :( Jsou moc husté, dloho schnou a brzy se loupou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle není hustý takový akorát, a výdrž u mě asi 2 dny

      Vymazat
  2. Já se taky zařekla, že si další Essence nekoupím a ony se ke mně potvory hrnou samy - dostala jsem jeden od švagrové :D

    OdpovědětVymazat