úterý 16. dubna 2013

Essence 001 stamp me! white - Bílý lak na razítkování

Hezké úterý, dnes mi přibyl jeden pravidelný čtenář :) tak mám radost. Sonička byla hodně zvědavá na tento lak a ještě ten černý, tak tady je. Tiskla jsem na Color Club-Revvvolution. Pracuje se mi s ním dobře, je pěkně pigmentovaný. Řekla bych, že je o něco málo vodovější než bílý Konad, takže je lepší dávat pozor aby se vám motiv nerozmázl. Levá ruka se mi celkem povedla, ale ještě to není tip ťop, pravá už byla horší. Na dvou nehtech se mi trochu rozmázl, to vám ani neukáži :D Prostě to chce cvik, přeci jen tak dlouho ještě nerazítkuji, abych v tom byla mistr. Pokud nechcete utrácet více peněz pak tento lak postačí, cena se pohybuje kolem 40,- Kč Na černý razítkovací lak se vrhnu někdy později.



Když se koukám na motiv z větší dálky, tak drobné nedostatky zaniknou :)
Skoro prázdná jedna z mých oblíbených vůní, ještě tak 2 střiky zbývají :(



Dnes jsem zase koupila další lak ale o něm až někdy příště, možná hned zítra :D

6 komentářů:

  1. Prý, že není mistr... Pf neznám lepšího razítkovače :) Ta kombinace se mi hrozně líbí, taková zebřička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no fakt, ty dva nehty na pravý ruce jsou nepovedený, ale potěší to :) dííííky

      ju a zebra je fajn už jsem jí dělala i na červený podklad a taky to vypadalo pěkně :)

      Vymazat
  2. Právě přibyl další čtenář :). Sleduji tě přes Bloglovin, přes google jsem to odklikla až dnes.

    Tiskání povedené :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dnesny novy clen som jaaa? :-P Ak hej, tak sa tesim, ze som ti spravila radost :) A biely peciatkovaci lak ma teda prijemne prekvapil pigmentaciou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano to jsi byla ty :)taky jsem byla přejvapenou tou pigmentací :)

      Vymazat