úterý 23. dubna 2013

Květy stromů

Ahojky, dneska Vám chci ukázat jak stromky "pracují" už to pěkně kvete sice ne všechno, ale i tak je to nádhera. Fotila jsem kvítky švestky a meruňky, třešně tenhle týden učitě vylezou :) pak jsem ještě vyfotila Podléžku a Modřenec :) Toť dnes vše, užívejte jara a hezkých květů i když mi alergici z toho radost nemáme, ale kdo by odolal tak krásným květům.

více najdete zde: http://hancule.rajce.idnes.cz/Kvitka_stromu_23.4.2013/









7 komentářů:

  1. Jak jinak než krása :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda já ač jsem alergik, tak z toho mám radost obrovskou :) Konečně jsme se dočkali :) Denně okukuju, kde se mi co klube nového :) Alergie už mi týden otravuje, ale přežila jsem to každý rok, tak to přežiju i letos :) A vlastně mi to k tomu jaru prostě už tak nějak i pasuje, bych si to bez ní snad ani tak neužila :D
    Fotečky máš samo zase krásné :) Můžu se zeptat, co máš za foťák? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky mam digitální zrcadlovku Nikon D60 už postarsi model z roku 2008 ale furt slouzi dobre :) jinak já se s alergii zatim držím to nejhorsi teprve pride :D

    OdpovědětVymazat
  4. miluji květy stromů:)
    ostatně jedny kvitka jsi ted videla i u me na FB...
    copak je to fialové prosím?

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli se nepletu, tak by to mela být Podléžka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha!! mě zmátlo to, že květy stromů!! řikala jsem si, ze bych si asi měla oprášit své dendrologické znalosti;D

      Vymazat