čtvrtek 4. dubna 2013

Nubar Gem

Zdravím! Další lak z mé oblíbené kolekce Prisms (postupně je ukážu všechny). Nubar Gem má jakousi barvičku, kterou nedokážu přesně definovat. Řekla bych, že je světle hnědý s nádechem starorůžové barvy, která vynikne více na denním světle a samozřejmě má holografické glitry. Konzitečně je pro mě akorát a se štěčkem se mi pracuje dobře. Schne do hrubého povrchu díky glitrům. Následující fotografie jsou foceny při umělém osvětlení škoda, že nebylo sluníčko. Někdy později ukáži,  jak vypadá při sluníčku :)






9 komentářů:

  1. Gem se mi z celé Prism kolekce líbí nejvíc a i celkově je to velmi povedený lak!

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný, škoda, že jsem si ho nepořídila...
    A máš vážně krásný tvar nehtů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Nikol za pochvalu, myslím, že se Gem dá ještě sehnat na modeláži :)

      Vymazat
    2. Hele, no vidíš! Já na něj koukala před několika týdny a neměli ho. Asi doplnili zásoby :)

      Vymazat
  3. Miluju miluju tento lak, jeden z mých celkove moc oblíbených, hned za nim v závěsu je Price:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak říkám líbí se mi všechny, a nějak propadám poslední dobou holografům :D

      Vymazat
  4. Krásný holografický:) Ráda bych Tě pozvala na můj nehtový blog:) www.miska-nails.blogspot.com

    OdpovědětVymazat