sobota 13. dubna 2013

Color Club - Revvvolution

Minulý příspěvek jsem Vám ukazovala nové laky a jedním z nich je Color Club - Revvvolution. Je to to šedo-černý holograf s jemnějším efektem. Efekt tvoří dle mého zkoumání holo shimmer nebo co to je :) Doma vypadá jen jako šedo-černý shimmer, ale na sluníčku se krásně rozehraje všemi barvy po žlutou až fialovou. Bude se spíše hodit na podzim pro jeho tmavou barvu, ale musí svítit slunce, aby se ukázal v celé kráse. I když mě je to celkem jedno jestli je jaro nebo podzim, obvykle si lakuji nehty podle toho, na který lak mám chuť. No a jak už někteří vědí, že jsem zapálená do fotografování, tak teď přijde celkem dost fotek :)

















a zlatíčko na konec :)

Máte taky Revvvolution? Jste s ním spokojené? Přeji krásný víkend :) pokud možno prosluněný, u nás chvíli sluníčko a chvíli přeháňky.

6 komentářů:

  1. I Baruška zapózovala, hodná holka :) Mě tedy víc láká nový Beyond od CC, protože je tmavší :) Jinak se ti fotky moooc povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám pocit, že z té nové kolekce až dorazí k nám určitě něco pořídím :D nejhorší je, že z té kolekce se mi líbí všechny a děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  2. Nádherný, musím ho taky vytáhnout a nalakovat, kdyz uz je ted sluníčko:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je kráááásnej :) A fotky taky :)

    OdpovědětVymazat