neděle 28. dubna 2013

Fialové laky

Mám moc ráda fialovou barvu a jelikož jsem brunetka, tak se mi dobře nosí. Řekla bych, že musí slušet i ostatním hnědovláskám :) Líbí se mi od světlých odstínů až po tmavé. Dneska vám je ukážu, a zítra mi ještě přibude jeden fialový odstín z mýchšminek a to Eternal Beauty od Color Clubu + další Beyond a Kismet, všechny 3 jsou holografy.

Všechny mí "fialováci"

Miss Sporty č. 344, středně fialová krémovka.

Barry M č.329 Violet tmavě-fialový magnetický lak se shimmerem, který mám od Soničky.

Gabriella Salvete STARS Enamel 02 Sapphire mohli jste vidět tady.

NYC č.247 Prince street výraznější fialová se shimmerem.

Nubar Treasure jeden z mých oblíbenců, k nahlédnutí tady.

Essence č.08 Troy nadlak s glitry v barvě fialové, modré a zlaté.

 Color Club Wild at Heart další z mých oblíbenců, můžete vidět tady a opět ho mám od Soničky.

Catrice č.420 Dirty Berry studenější fialová s drouboučkým shimmerem, článek tady.

Flormar MG07 magnetický tmavě fialový lak se shimmerem a trochou třpytek.

Flormar DC06 douchromatický lak s odlesky zlaté.


Jakou barvičku máte nejraději vy? Přeji pěkný zbytek víkendu.



2 komentáře:

  1. Krásná fialová sbírka :). Taky mám fialové laky moc ráda a 5 jich máme stejných :).

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná zbierka, fialové laky sú proste najkrajšie :)

    OdpovědětVymazat